ONLINE GRUPINĖS TRENIRUOTĖS MOTERIMS
Atsikratyk nereikalingų kilogramų, sustiprink kūną ir kasdien jauskis energinga
ONLINE GRUPINĖS TRENIRUOTĖS MOTERIMS
Atsikratyk nereikalingų kilogramų, sustiprink kūną ir kasdien jauskis energinga
Kaip vyksta treniruotės?
Grupinės treniruotės vyksta uždaroje Facebook grupėje. Tiesioginės transliacijos vyksta 2 kartus per savaitę - antradieniais ir penktadieniais 8:00 ryte. Jei nespėsi prisijungti prie LIVE transliacijos - nebėda. Visi įrašai lieka ir galėsi juos peržiūrėti bet kada.

Treniruotes galėsi stebėti per savo mobilųjį telefoną, kompiuterį ar TV.

Rekomenduojamas inventorius: 2-3 kg svareliai ir trumpos pasipriešinimo gumos. Jeigu neturite svarelių, pabandykite improvizuoti: galite prisipilti du buteliukus vandens/smėlio, galime surasti namuose du nedidelius vienodo svorio daiktus. 
Kol kas neturite pasipriešinimo gumos? Tai tikrai ne problema, pratimus galime atlikti ir be jos.
Atsikratyk nereikalingų kilogramų
Reguliarus dalyvavimas grupinėse treniruotėse padės tau numesti svorio ir pagaliau pamatyti progresą. HIIT ir POWER treniruotės yra būtent tai, ko tau reikia!
Sustiprink kūną, pagerink ištvermę ir pasiek dailią formą
Stiprus ir gražus kūnas, kuriuo tu esi patenkinta. Grupinių treniruočių metu kreipiame dėmesį ne tik į riebalų deginimą, bet ir ištvermės didinimą ir raumenų stiprinimą.
pagerink kasdienę savijautą ir energijos kiekį
Reguliariai sportuojant pagerės tavo kasdienė savijauta, o energijos ir pozityvo kiekis kils į neregėtas aukštumas.
Treniruočių tipai

HIIT

Tai aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė. Šioje programoje taikomi aukšto intensyvumo pratimai tam tikrą laiko intervalą, kuriuos papildo žemesnį intensyvumą turintys pratimai arba pertraukos/poilsis. 
Treniruotės nauda: per trumpą laiką sudeginama daug kalorijų, gerinama kūno ištvermė ir jėga. 

SLOW

Tai jogos ir tempimų pratimų derinys, kurį lydi švelni muzika ir ramus kvėpavimas. 
Treniruotės nauda: ši rami treniruotė ypač sustiprina giliuosiuos raumenis, nugaros apačios ir dubens raumenis, gerina laikyseną, koordinaciją ir mobilumą.

POWER

Tai jėgos treniruotė su savo kūnos svoriu, pasipriešinimo gumomis arba su laisvais svoriais. Treniruotėje taikomi pratimai atskiroms raumenų grupėms treniruoti, stiprinti. 
Treniruotės nauda: treniruotės metu aktyviai deginami kūno riebalai, ne tik stiprinami raumenys ir didinamas jų tonusas, bet ir gerinama aerobinė ištvermė, koordinacija.

Susipažink su trenere Egle
"Sportą pamilau būdama 16 metų, kai pirmą kartą apsilankiau grupinėje treniruotėje, pagauta visų geriausių emocijų supratau, kad ateityje noriu tapti grupinių treniruočių trenere, noriu dalintis savo energija ir meile sportui su visais.
Turiu aukštąjį Lietuvos Edukologijos Universiteto išsilavinimą, asmenines ir grupines treniruotes vedu jau 8-us metus, per visą darbo patirty prikaupiau nemažai įvairiausių sertifikatų, be viso to taip esu sertifikuota grupinių treniruočių trenerė štai šiose kompanijose:
- LesMills Core Certified Instructor
- LesMills Body Combat Certified Instruktor
- LesMills Body Pump Certified Instruktor
- LesMills Body Attack Certified Instruktor
- Nike Instruktor, NTC APP instruktor
- ING (INDOOR CYCLING GROUP) INSTRUKCTOR"
- Eglė Graževičiūtė
Sportuok bet kur ir pasiek savo norimą kūno formą!
© Women.lt - All Rights Reserved. UAB "Insane Coaching"